Szczegóły promocji

Internet MDSI
Pakiet Domowy

200MB/s pobierania
100Mb/s wysyłania
router wifi gratis

TV JAMBOX
Pakiet Na Start

45 najpopularniejsze
kanały w tym 25
w jakości HD

Telefon 5G
Pakiet Mini

Nielimitowane rozmowy
do wszystkich w Polsce
oraz w roamingu w UE

Opłata
aktywacyjna 1 zł

gratis TV Smart GO
w ramach opłaty
aktywacyjnej

Okres umowy
24 miesiące

z możliwością rezygnacji
po 3 pierwszych miesiącach
bez konsekwencji

Po okresie zobowiązania masz prawo przedłużyć umowę na czas nieokreślony, rozwiązać umowę lub skorzystać z nowych promocji. 

Szczegóły promocji

Po okresie zobowiązania masz prawo przedłużyć umowę na czas nieokreślony, rozwiązać umowęlub skorzystać z nowych promocji. Zachęcamy do zapoznania się z treścią regulaminu.

Internet światłowodowy MDSI

Pakiet Domowy

Pakiet Domowy – do swobodnego korzystania z Internetu i pracy/szkoły zdalnej lub do oglądania VOD (np. Netflix, HBO GO! itp.) oraz grania on-line.

Co zyskasz wybierając światłowód od MDSI?

  • Ultraszybkie i stabilne połączenie z Internetem 200Mb/s pobierania i 100Mb/s wysyłania
  • Gwarancję stałej prędkości łącza
  • Zasięg Wi-Fi w całym domu
  • Kompleksową i fachowo wykonaną instalację
  • Nowoczesną telewizję kablową wysokiej jakości bez zakłóceń pogodowych
  • Lokalne wsparcie i szybki serwis
Router WIFI Standard w pakiecie

Wi-Fi 2-zakresowe, MU-MIMO 2×2 802.11ac, 2 anteny zewnętrzne, system easy mesh, 4 porty gigabit ethernet

Korzystasz z Internetu sporadycznie?
Szukasz tańszej alternatywy?

Zapytaj czy w Twojej lokalizacji jest dostępna usługa Światłowód Lite od 50 zł /mies.

Telewizja cyfrowa JAMBOX

Pakiet Na Start

Zawiera 45 kanałów w tym 25 w najwyższej jakości HD.
Masz możliwość rozszerzenia swojego pakietu o wybrane pakiety tematyczne oraz premium.

W pakiecie

TV Smart GO

TV Smart GO to aplikacja umożliwiająca oglądanie TV i zarządzanie Twoimi usługami ze smartfona, komputera czy tabletu.

Cechy aplikacji TV Smart GO

  • Oglądanie TV z telewizora, smartfona i laptopa
  • Zlecanie nagrań poza domem
  • Układanie listy 100
  • Tworzenie własnej listy filmów VOD
  • Wyszukiwarka audycji
  • Pełny dostęp do informacji o audycjach
  • Zamawianie pakietów dodatkowych
  • Ochrona rodzicielska
  • Wygodna zmiana haseł i pinów
  • Logowanie e-mailem

Telefon 5G JAMBOX

Pakiet Mini

JAMBOX Mobile to niezawodna sieć telefoniczna o doskonałym zasięgu – korzystamy z zasięgu sieci Plus. Każdy pakiet to nielimitowane minuty rozmów w kraju i w roamingu!

Co zyskujesz dzięki JAMBOX Mobile?

  • Nielimitowane rozmowy do wszystkich w Polsce
  • SMS/MMS: 0,19 zł/0,29 zł
  • 20GB Internetu (3,25 w UE)
  • Roaming w UE w cenie usługi
  • Zasięg sieci Plus
  • Lokalne wsparcie i szybki serwis

FAQ

Najczęściej
zadawane pytania

Czy to Internet kablowy?

Tak. Światłowód należy do mediów kablowych. Dzięki zastosowaniu światłowodów możemy zapewnić najwyższe parametry jakości połączeń oraz prędkości przesyłanych danych.

Czy Internet jest bez limitu?

Tak. Oferowane przez nas łącza stacjonarne nie posiadają absolutnie żadnych ograniczeń przesyłanych danych tj. limitów Gigabajtów.

Czy będę miał(a) sieć Wi-Fi w domu?

Wszystkie proponowane łącza Internetowe posiadają w zestawie terminal z obsługą sieci bezprzewodowej Wi-Fi. Dla posiadaczy większych nieruchomości, gdzie jedno urządzenie nie wystarczy proponujemy wzmacniacze Wi-Fi działające w technologii mesh. Wraz z usługą otrzymają Państwo fachowe wsparcie oraz możliwość wykonania instalacji i konfiguracji.

Czy można wziąć Internet na próbę?

Istnieje taka możliwość. Każdą umowę promocyjną można bez dodatkowych konsekwencji rozwiązać po trzech miesiącach od jej zawarcia po uiszczeniu opłaty aktywacyjnej i abonamentów za okres korzystania z usług.

Czy to odbioru telewizji potrzebuję anteny?

Żadna antena nie będzie potrzebna. Telewizja Jambox jest usługą typowo kablową. Sygnał w całości jest przesyłany po światłowodach aż do dekodera telewizyjnego.

Czy do odbioru telewizji potrzebuję jakiegoś dodatkowego okablowania?

Dekodery telewizji Jambox wykorzystują do przesyłania sygnału okablowanie sieciowe (UTP). 

Nie ma możliwości wykorzystania kabli koncentrycznych, stosowanych w tradycyjnej sieci naziemnej i satelitarnej. Wyjątkiem jest dekoder TV Smart, który może łączyć się z siecią bezprzewodową Wi-Fi.

Czy można oglądać telewizję na wielu telewizorach jednocześnie?

Tak, usługa nazywa się multiroom. Polega ona na uruchomieniu kolejnych dekoderów z tym samym pakietem kanałów.

Czy można oglądać telewizję w aplikacji na smartfonie lub laptopie?

Tak, posiadamy aplikację mobilną Jambox Go oraz TV Smart dla urządzeń z iOS i Android i przeglądarek www.

Czy dekoder może działać po Wi-Fi?

Tak dekoder TV Smart może łączyć się za pomocą sieci bezprzewodowej.

Jaki jest zasięg sieci telefonicznej JAMBOXMobile?

Jambox Mobile działa w oparciu o ogólnopolski zasięg sieci Plus GSM. Szczegółowa mapa zasięgu sieci Plusa: https://www.plus.pl/mapa-zasiegu

Czy można przenieść swój numer komórkowy do sieci JAMBOX Mobile?

Tak, istnieje możliwość przeniesienia numerów z dowolnej sieci komórkowej w Polsce.

W którym pakiecie JAMBOX Mobile otrzymam dostęp do sieci 5G?

W każdym z oferowanych pakietów można korzystać z sieci 5G.

Czy z sieci JAMBOX Mobile można korzystać w roamingu zagranicznym?

Tak, oferujemy dostęp do roamingu zagranicznego. Na terenie Unii Europejskiej stosowana jest zasada FUP (Fair play use) pozwalająca na korzystanie także dostępnego pakietu transmisji danych komórkowych.

Czy usługa JAMBOX Mobile posiada panel elektronicznej obsługi?

Tak, wszystkie swoje usługi, rozliczenia, billingi można śledzić na bieżąco w aplikacji Jambox Mobile oraz na stronie www. http://go.jambox.pl

Na jaki okres zawierana jest umowa?

Standardowy okres proponowanych przez nas umów wynosi 24 miesiące, dzięki temu możemy zaproponować najkorzystniejsze warunki cenowe. Jeśli są Państwo zainteresowani umowami z krótszym okresem zobowiązania, zapraszamy do kontaktu.

Jak zamówić?

Podstawą do podłączenia jest sprawdzenie zasięgu. Aby tego dokonać wystarczy kliknąć przycisk „Sprawdź zasięg” w prawym górnym rogu i podać adres zamieszkania. Po pozytywnej weryfikacji, nasz doradca przeprowadzi krótką rozmowę w trakcie której pomoże przy doborze odpowiedniego zestawu usług i prześle link do rejestracji abonenta.

Czy muszę przyjeżdżać do Biura Obsługi Klienta?

Nie. Wszelkie formalności załatwiamy w 100% zdalnie, począwszy od sprawdzenia zasięgu, przez dobranie usługi aż do podpisania umowy. 

Wszystkich klientów preferujących kontakt osobisty, zapraszamy do naszego Biura Obsługi Klienta znajdującego się pod adresem: Al. Jana Pawła II 6C, 05-250 Słupno od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

Jak zgłosić awarię?

Najszybciej zgłoszenia można dokonać dzwoniąc pod numer telefonu: 22 565 54 54. 

Po godzinach pracy Biura Obsługi Klienta zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem: kontakt@mdsi.pl

Naszą sieć aktywnie monitorujemy w trybie 24/7/365, awarie masowe usuwamy także przez całą dobę.