Szczegóły promocji

Internet MDSI
Pakiet Profesjonalny

1Gb/s pobierania
500Mb/s wysyłania,
router Wi-Fi gratis

TV JAMBOX
Pakiet Bogaty

185 najpopularniejszych
kanały w tym 128
w jakości HD

Opłata
aktywacyjna 1 zł

gratis dekoder 4K
w ramach opłaty
aktywacyjnej

Okres umowy
24 miesiące

z możliwością rezygnacji
po 3 pierwszych miesiącach
bez konsekwencji

Po okresie zobowiązania masz prawo przedłużyć umowę na czas nieokreślony, rozwiązać umowę lub skorzystać z nowych promocji.

Szczegóły promocji

Po okresie zobowiązania masz prawo przedłużyć umowę na czas nieokreślony, rozwiązać umowę lub skorzystać z nowych promocji. 

Internet światłowodowy MDSI

Pakiet Profesjonalny

Pakiet Rodzinny – dla bardziej wymagających użytkowników. Do pracy w chmurze, profesjonalnych graczy online.

Co zyskasz wybierając światłowód od MDSI?

  • Ultraszybkie i stabilne połączenie z Internetem 1Gb/s pobierania i 500Mb/s wysyłania
  • Gwarancję stałej prędkości łącza
  • Zasięg Wi-Fi w całym domu
  • Kompleksową i fachowo wykonaną instalację
  • Nowoczesną telewizję kablową wysokiej jakości bez zakłóceń pogodowych
  • Lokalne wsparcie i szybki serwis
Router WIFI Plus w pakiecie

Wi-Fi 2-zakresowe, MU-MIMO 4×4 802.11ac, 6 anten zewnętrznych, system easy mesh, 4 porty gigabit ethernet.

Korzystasz z Internetu sporadycznie?
Szukasz tańszej alternatywy?

Zapytaj czy w Twojej lokalizacji jest dostępna usługa Światłowód Lite od 50 zł /mies.

Telewizja cyfrowa JAMBOX

Pakiet Bogaty

Zawiera 185 kanałów w tym 128 w najwyższej jakości HD.
Masz możliwość rozszerzenia swojego pakietu o wybrane pakiety tematyczne oraz premium.

W pakiecie Maxi

Dekoder TV Smart 4K BOX

Telewizja JAMBOX, jak przystało na lidera w ilości kanałów HD jest już gotowa na technologię 4K. W domach coraz częściej pojawiają się telewizory 4K, więc warto do nich wpuścić trochę jakości 4K.

Cechy dekodera TV Smart 4K BOX

  • Jakość 4K Ultra HD
  • JAMBO Nagrywarka
  • Wideo na życzenie VOD
  • Szybkie przełączanie kanałów TV
  • Zawsze dostępne, aktualne, rozszerzone EPG
  • Samodzielne i natychmiastowe uruchamianie usług dodatkowych z użyciem pilota

FAQ

Najczęściej
zadawane pytania

Czy to Internet kablowy?

Tak. Światłowód należy do mediów kablowych. Dzięki zastosowaniu światłowodów możemy zapewnić najwyższe parametry jakości połączeń oraz prędkości przesyłanych danych.

Czy Internet jest bez limitu?

Tak. Oferowane przez nas łącza stacjonarne nie posiadają absolutnie żadnych ograniczeń przesyłanych danych tj. limitów Gigabajtów.

Czy będę miał(a) sieć Wi-Fi w domu?

Wszystkie proponowane łącza Internetowe posiadają w zestawie terminal z obsługą sieci bezprzewodowej Wi-Fi. Dla posiadaczy większych nieruchomości, gdzie jedno urządzenie nie wystarczy proponujemy wzmacniacze Wi-Fi działające w technologii mesh. Wraz z usługą otrzymają Państwo fachowe wsparcie oraz możliwość wykonania instalacji i konfiguracji.

Czy można wziąć Internet na próbę?

Istnieje taka możliwość. Każdą umowę promocyjną można bez dodatkowych konsekwencji rozwiązać po trzech miesiącach od jej zawarcia po uiszczeniu opłaty aktywacyjnej i abonamentów za okres korzystania z usług.

Czy to odbioru telewizji potrzebuję anteny?

Żadna antena nie będzie potrzebna. Telewizja Jambox jest usługą typowo kablową. Sygnał w całości jest przesyłany po światłowodach aż do dekodera telewizyjnego.

Czy do odbioru telewizji potrzebuję jakiegoś dodatkowego okablowania?

Dekodery telewizji Jambox wykorzystują do przesyłania sygnału okablowanie sieciowe (UTP). 

Nie ma możliwości wykorzystania kabli koncentrycznych, stosowanych w tradycyjnej sieci naziemnej i satelitarnej. Wyjątkiem jest dekoder TV Smart, który może łączyć się z siecią bezprzewodową Wi-Fi.

Czy można oglądać telewizję na wielu telewizorach jednocześnie?

Tak, usługa nazywa się multiroom. Polega ona na uruchomieniu kolejnych dekoderów z tym samym pakietem kanałów.

Czy można oglądać telewizję w aplikacji na smartfonie lub laptopie?

Tak, posiadamy aplikację mobilną Jambox Go oraz TV Smart dla urządzeń z iOS i Android i przeglądarek www.

Czy dekoder może działać po Wi-Fi?

Tak dekoder TV Smart może łączyć się za pomocą sieci bezprzewodowej.

Na jaki okres zawierana jest umowa?

Standardowy okres proponowanych przez nas umów wynosi 24 miesiące, dzięki temu możemy zaproponować najkorzystniejsze warunki cenowe. Jeśli są Państwo zainteresowani umowami z krótszym okresem zobowiązania, zapraszamy do kontaktu.

Jak zamówić?

Podstawą do podłączenia jest sprawdzenie zasięgu. Aby tego dokonać wystarczy kliknąć przycisk „Sprawdź zasięg” w prawym górnym rogu i podać adres zamieszkania. Po pozytywnej weryfikacji, nasz doradca przeprowadzi krótką rozmowę w trakcie której pomoże przy doborze odpowiedniego zestawu usług i prześle link do rejestracji abonenta.

Czy muszę przyjeżdżać do Biura Obsługi Klienta?

Nie. Wszelkie formalności załatwiamy w 100% zdalnie, począwszy od sprawdzenia zasięgu, przez dobranie usługi aż do podpisania umowy. 

Wszystkich klientów preferujących kontakt osobisty, zapraszamy do naszego Biura Obsługi Klienta znajdującego się pod adresem: Al. Jana Pawła II 6C, 05-250 Słupno od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

Jak zgłosić awarię?

Najszybciej zgłoszenia można dokonać dzwoniąc pod numer telefonu: 22 565 54 54. 

Po godzinach pracy Biura Obsługi Klienta zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem: kontakt@mdsi.pl

Naszą sieć aktywnie monitorujemy w trybie 24/7/365, awarie masowe usuwamy także przez całą dobę.