faq
Częste pytania
Jeśli masz pytania lub wątpliwości, zachęcamy do skorzystania z działu FAQ.
Znajdziesz poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Z działu FAQ dowiesz się między innymi podstawowych informacji technicznych związanych z przyłączem Internetu światłowodowego, korzystania z sieci WI-FI i LAN w ramach sieci domowej / biurowej, informacji związanych z zamówieniem i korzystaniem z telewizji cyfrowej Jambox oraz telefonii mobilnej 5G Jambox Mobile.
Zanim skontaktujesz się z naszym konsultantem, zachęcamy do skorzystania z działu FAQ
Pytania i odpowiedzi
Internet światłowodowy
Czy to Internet kablowy?
Tak. Światłowód należy do mediów kablowych. Dzięki zastosowaniu światłowodów możemy zapewnić najwyższe parametry jakości połączeń oraz prędkości przesyłanych danych.
Czy jest bez limitu?
Tak. Oferowane przez nas łącza stacjonarne nie posiadają absolutnie żadnych ograniczeń przesyłanych danych tj. limitów Gigabajtów.
Czy będę miał(a) sieć Wi-Fi w domu?
Wszystkie proponowane łącza Internetowe posiadają w zestawie terminal z obsługą sieci bezprzewodowej Wi-Fi. Dla posiadaczy większych nieruchomości, gdzie jedno urządzenie nie wystarczy proponujemy wzmacniacze Wi-Fi działające w technologii mesh. Wraz z usługą otrzymają Państwo fachowe wsparcie oraz możliwość wykonania instalacji i konfiguracji.
Jak wygląda podłączenie światłowodu?
Każda instalacja jest planowana indywidualnie przez naszych techników w uzgodnieniu z klientem. Bierzemy pod uwagę wiele czynników, które mają wpływ na przebieg kabla.
Co do zasady każda instalacja w technologii napowietrznej wymaga podwieszenia kabla od słupa zlokalizowanego w ulicy do domu na wysokości około 4m. Kabel jest mocowany do elewacji na odpowiednim uchwycie. Następnie wykonywany jest przewiert do środka, którym wprowadzamy kabel i uszczelniamy go. Od wewnątrz montujemy estetyczne gniazdo abonenckie do którego z kolei przy pomocy domowego światłowodu podłączamy terminal optyczny.
Czy można wziąć Internet na próbę?
Istnieje taka możliwość. Każdą umowę promocyjną można bez dodatkowych konsekwencji rozwiązać po trzech miesiącach od jej zawarcia po uiszczeniu opłaty aktywacyjnej i abonamentów za okres korzystania z usług.
Na jaki okres zawierana jest umowa?
Standardowy okres proponowanych przez nas umów wynosi 24 miesiące, dzięki temu możemy zaproponować najkorzystniejsze warunki cenowe. Jeśli są Państwo zainteresowani umowami z krótszym okresem zobowiązania, zapraszamy do kontaktu.
Jak zamówić?
Podstawą do podłączenia jest sprawdzenie zasięgu. Aby tego dokonać wystarczy kliknąć przycisk „Sprawdź zasięg” w prawym górnym rogu i podać adres zamieszkania. Po pozytywnej weryfikacji, nasz doradca przeprowadzi krótką rozmowę w trakcie której pomoże przy doborze odpowiedniego zestawu usług i prześle link do rejestracji abonenta.
Czy muszę przyjeżdżać do Biura Obsługi Klienta?
Nie. Wszelkie formalności załatwiamy w 100% zdalnie, począwszy od sprawdzenia zasięgu, przez dobranie usługi aż do podpisania umowy.
Wszystkich klientów preferujących kontakt osobisty, zapraszamy do naszego Biura Obsługi Klienta znajdującego się pod adresem: Al. Jana Pawła II 6C, 05-250 Słupno od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
Jak sprawdzić zasięg sieci?
Wystarczy kliknąć przycisk „Sprawdź zasięg” w prawym górnym rogu strony i podać adres instalacji.
Jak zgłosić awarię Internetu?
Najszybciej zgłoszenia można dokonać dzwoniąc pod numer telefonu: 22 565 54 54.
Po godzinach pracy Biura Obsługi Klienta zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem: kontakt@mdsi.pl
Naszą sieć aktywnie monitorujemy w trybie 24/7/365, awarie masowe usuwamy także przez całą dobę.
Pytania i odpowiedzi
Telewizja cyfrowa
Czy to odbioru potrzebuję anteny?
Żadna antena nie będzie potrzebna. Telewizja Jambox jest usługą typowo kablową. Sygnał w całości jest przesyłany po światłowodach aż do dekodera telewizyjnego.
Czy muszę dokupić jakieś urządzenie?
Do odbioru telewizji potrzebny jest dekoder (STB), otrzymują go Państwo od nas z usługą w ramach abonamentu. W przypadku chęci oglądania telewizji na wielu odbiornikach jednocześnie, istnieje możliwość dzierżawy urządzenia w opcji multiroom.
Czy potrzebuję jakiegoś dodatkowego okablowania?
Dekodery telewizji Jambox wykorzystują do przesyłania sygnału okablowanie sieciowe (UTP).
Nie ma możliwości wykorzystania kabli koncentrycznych, stosowanych w tradycyjnej sieci naziemnej i satelitarnej. Wyjątkiem jest dekoder TV Smart, który może łączyć się z siecią bezprzewodową Wi-Fi.
Czy można oglądać telewizję na wielu telewizorach jednocześnie?
Tak, usługa nazywa się multiroom. Polega ona na uruchomieniu kolejnych dekoderów z tym samym pakietem kanałów.
Czy można oglądać telewizję w aplikacji na smartfonie lub laptopie?
Tak, posiadamy aplikację mobilną Jambox Go oraz TV Smart dla urządzeń z iOS i Android i przeglądarek www.
Czy dekoder może działać po Wi-Fi?
Tak dekoder TV Smart może łączyć się za pomocą sieci bezprzewodowej.
Czy telewizja jest sprzedawana w pakiecie?
Istnieje możliwość zakupu telewizji w pakiecie z Internetem, jest to najkorzystniejsza opcja. Dla klientów posiadających umowę z innym operatorem proponujemy także telewizję „solo”, bez łącza Internetowego.
Na jaki okres zawierana jest umowa?
Standardowy okres proponowanych przez nas umów wynosi 24 miesiące, dzięki temu możemy zaproponować najkorzystniejsze warunki cenowe. Jeśli są Państwo zainteresowani umowami z krótszym okresem zobowiązania, zapraszamy do kontaktu.
Jak zamówić?
Podstawą do podłączenia jest sprawdzenie zasięgu. Aby tego dokonać wystarczy kliknąć przycisk „Sprawdź zasięg” w prawym górnym rogu i podać adres zamieszkania. Po pozytywnej weryfikacji, nasz doradca przeprowadzi krótką rozmowę w trakcie której pomoże przy doborze odpowiedniego zestawu usług i prześle link do rejestracji abonenta.
Czy muszę przyjeżdżać do Biura Obsługi Klienta?
Nie. Wszelkie formalności załatwiamy w 100% zdalnie, począwszy od sprawdzenia zasięgu, przez dobranie usługi aż do podpisania umowy.
Jak zgłosić awarię telewizji?
Najszybciej zgłoszenia można dokonać dzwoniąc pod numer telefonu: 22 565 54 54.
Po godzinach pracy Biura Obsługi Klienta zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem: kontakt@mdsi.pl
Naszą sieć aktywnie monitorujemy w trybie 24/7/365, awarie masowe usuwamy także przez całą dobę.
Pytania i odpowiedzi
Telefonia mobilna 5G
Jaki jest zasięg sieci Jambox Mobile?
Jambox Mobile działa w oparciu o ogólnopolski zasięg sieci Plus GSM. Szczegółowa mapa zasięgu sieci Plusa: https://www.plus.pl/mapa-zasiegu
Czy można przenieść swój numer komórkowy?
Tak, istnieje możliwość przeniesienia numerów z dowolnej sieci komórkowej w Polsce.
Czy można u Państwa zakupić aparat telefoniczny?
Niestety na tę chwile nie oferujemy usług z telefonami komórkowymi w abonamencie.
W którym pakiecie otrzymam dostęp do sieci 5G?
W każdym z oferowanych pakietów można korzystać z sieci 5G.
Czy z sieci można korzystać w roamingu zagranicznym?
Tak, oferujemy dostęp do roamingu zagranicznego. Na terenie Unii Europejskiej stosowana jest zasada FUP (Fair play use) pozwalająca na korzystanie także dostępnego pakietu transmisji danych komórkowych.
Czy usługa posiada panel elektronicznej obsługi?
Tak, wszystkie swoje usługi, rozliczenia, billingi można śledzić na bieżąco w aplikacji Jambox Mobile oraz na stronie www. http://go.jambox.pl
Czy usługa jest dostępna tylko w pakiecie z innymi usługami?
Tak, usługi mobilne są dostępne tylko w pakietach z Internetem światłowodowym.
Jak zamówić?
Podstawą do podłączenia jest sprawdzenie zasięgu. Aby tego dokonać wystarczy kliknąć przycisk „Sprawdź zasięg” w prawym górnym rogu i podać adres zamieszkania. Po pozytywnej weryfikacji, nasz doradca przeprowadzi krótką rozmowę w trakcie której pomoże przy doborze odpowiedniego zestawu usług i prześle link do rejestracji abonenta.
Porozmawiajmy o szczegółach
Mazowiecki Dostawca
Szybkiego Internetu sp. z o.o.
ul. Spokojna 1C
05-250 Słupno