Co zyskujesz?

Pakiet
Internetu Lite

100MB/s pobierania
20Mb/s wysyłania
router gratis

Stabilne
Połączenie

Bezawaryjne i stabilne
połączenie światłowodowe,
również z routerem WI-FI

Opłata
aktywacyjna 1 zł

z możliwością zmiany
w każdym momencie
instalacji do wersji standard

Okres umowy
24 miesiące

z możliwością rezygnacji
po 3 pierwszych miesiącach
bez konsekwencji

Po okresie zobowiązania masz prawo przedłużyć umowę na czas nieokreślony, rozwiązać umowę lub skorzystać z nowych promocji. 

Co zyskujesz?

Po okresie zobowiązania masz prawo przedłużyć umowę na czas nieokreślony, rozwiązać umowę lub skorzystać z nowych promocji. 

Internet światłowodowy MDSI

Internet Lite

Skorzystaj z bezawaryjnego i stabilnego Internetu światłowodowego Lite. Nasze atuty to lokalne wsparcie i szybki serwis.

Co zyskasz wybierając światłowód Lite?

  • Internet światłowodowy 100Mb/s,
  • Stabilne i bezawaryjne połączenie światłowodowe,
  • Lokalne wsparcie i szybki serwis,
  • Możliwość rozszerzenia instalacji do wersji standard, w każdym momencie obowiązywania umowy.

cena
50 zł / mies. 

Router HALNY HL-1GE GPON w pakiecie

Port WAN GPON SC/APC B+, GPON RX input Od -10 dBm do ~-27 dBm, GPON TX output Od 0.5 dBm do ~5 dBm

Jeśli 100 Mb/s to za mało na Twoje potrzeby,
skorzystaj z naszej oferty szybkiego Internetu do 1 Gb/s!

Sprawdź Internet światłowodowy z prędkością do 1 Gb/s
lub pakiety Internetu z Telewizją cyfrową oraz telefonią 5G.

Internet światłowodowy MDSI

Internet Lite WI-FI

Skorzystaj z bezawaryjnego i stabilnego Internetu światłowodowego Lite z łącznością w technologii WI-FI . Nasze atuty to lokalne wsparcie i szybki serwis.

Co zyskasz wybierając światłowód od MDSI?

  • Internet światłowodowy 100Mb/s,
  • Łączność w technologii WI-FI,
  • Stabilne i bezawaryjne połączenie światłowodowe,
  • Lokalne wsparcie i szybki serwis,
  • Możliwość rozszerzenia instalacji do wersji standard, w każdym momencie obowiązywania umowy.

cena
60 zł / mies. 

Router WIFI TL-WR940N w pakiecie

TL-WR940N to szybki router zgodny ze standardami IEEE 802.11b/g/n. – oparty o technologię 802.11n, TL-WR940N.

FAQ

Najczęściej
zadawane pytania

Czy to Internet kablowy?

Tak. Światłowód należy do mediów kablowych. Dzięki zastosowaniu światłowodów możemy zapewnić najwyższe parametry jakości połączeń oraz prędkości przesyłanych danych.

Czy jest bez limitu?

Tak. Oferowane przez nas łącza stacjonarne nie posiadają absolutnie żadnych ograniczeń przesyłanych danych tj. limitów Gigabajtów.

Czy będę miał(a) sieć Wi-Fi w domu?

Internet Lite WI-FI daje możliwość bezprzewodowego korzystania z Internetu, natomiast Internet Lite wyposażony jest w router przewodowy bez możliwości skonfigurowania sieci WI-FI.  Wraz z usługą otrzymają Państwo fachowe wsparcie oraz możliwość wykonania instalacji i konfiguracji.

Jak wygląda podłączenie światłowodu?

Każda instalacja jest planowana indywidualnie przez naszych techników w uzgodnieniu z klientem. Bierzemy pod uwagę wiele czynników, które mają wpływ na przebieg kabla.

Co do zasady każda instalacja w technologii napowietrznej wymaga podwieszenia kabla od słupa zlokalizowanego w ulicy do domu na wysokości około 4m. Kabel jest mocowany do elewacji na odpowiednim uchwycie. Następnie wykonywany jest przewiert do środka, którym wprowadzamy kabel i uszczelniamy go. Od wewnątrz montujemy estetyczne gniazdo abonenckie do którego z kolei przy pomocy domowego światłowodu podłączamy terminal optyczny.

Czy można wziąć Internet na próbę?

Istnieje taka możliwość. Każdą umowę promocyjną można bez dodatkowych konsekwencji rozwiązać po trzech miesiącach od jej zawarcia po uiszczeniu opłaty aktywacyjnej i abonamentów za okres korzystania z usług.

Na jaki okres zawierana jest umowa?

Standardowy okres proponowanych przez nas umów wynosi 24 miesiące, dzięki temu możemy zaproponować najkorzystniejsze warunki cenowe. Jeśli są Państwo zainteresowani umowami z krótszym okresem zobowiązania, zapraszamy do kontaktu.

Jak zamówić?

Podstawą do podłączenia jest sprawdzenie zasięgu. Aby tego dokonać wystarczy kliknąć przycisk „Sprawdź zasięg” w prawym górnym rogu i podać adres zamieszkania. Po pozytywnej weryfikacji, nasz doradca przeprowadzi krótką rozmowę w trakcie której pomoże przy doborze odpowiedniego zestawu usług i prześle link do rejestracji abonenta.

Czy muszę przyjeżdżać do Biura Obsługi Klienta?

Nie. Wszelkie formalności załatwiamy w 100% zdalnie, począwszy od sprawdzenia zasięgu, przez dobranie usługi aż do podpisania umowy. 

Wszystkich klientów preferujących kontakt osobisty, zapraszamy do naszego Biura Obsługi Klienta znajdującego się pod adresem: Al. Jana Pawła II 6C, 05-250 Słupno od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

Jak sprawdzić zasięg sieci?

Wystarczy kliknąć przycisk „Sprawdź zasięg” w prawym górnym rogu strony i podać adres instalacji.

Jak zgłosić awarię Internetu?

Najszybciej zgłoszenia można dokonać dzwoniąc pod numer telefonu: 22 565 54 54. 

Po godzinach pracy Biura Obsługi Klienta zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem: kontakt@mdsi.pl

Naszą sieć aktywnie monitorujemy w trybie 24/7/365, awarie masowe usuwamy także przez całą dobę.